بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

سه ماهت شد ماه من

1391/6/1 15:36
نویسنده : مامان بهاره
2,763 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام فرشته مهربونم

الهی قربونت برم که روز بروز شیرین تر و خواستنی تر میشی امروز با بابایی و مامان جونت و من رفتیم برای

چکاب سه ماهگیت و همینطور واکسن دو ماهگیت

چند روزی بود استرس داشتم برای واکسنت

وزنت شده پنج و نیم کیلو که اقای دکتر گفتند عالیه و معاینت کردند که شکر خدا همه چی عالی بود

 وقتی دکترت میخواست واکسنتو بزنه بابایی و مامان جونت تو اتاق موندن و من رفتم بیرون و پا ب پات گریه الهی 

قربون معصومیتت برم فرشته نازم اصلا طاقت اشکاتو ندارم همه وجودم

ساعت 11 صبح واکسنتو زدیم و تا ساعت 7 بعد از ظهر بی تابی میکردی و شکر خدا تب نکردی الهی قربونت

برم که نمیخوام خار به پات برهماچ

عکسهای سه ماهگیت در ادامه مطلب

                                    niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

                              niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
1 شهریور 91 11:12
سلام
سه ماهه شدنت مبارک باشه عزیزم
ایشالا همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه
بوسسس



ممنونم نیلوفر عزیزم بوسسس
خاله نرگس
5 شهریور 91 18:34
ای جونم

دخملیمون چه خانم شده.
الهی دورت بگردم.دلم برات یه ذره شده.ماه کوچولو


یه بوس گنده واسه خاله مهربون
خاله سعیده
9 شهریور 91 15:29
فداشششششششششششش بهاره این چقد ناناسه نگهش دار واسه حسینم


قلبووووووووووووووووووووووووونت برم من
مامانی آوینا
26 شهریور 91 0:39
گل کوچولو 3 ماهگیت مبارک
عزیزم شما چقدر با نمکی


ممنونم گلم
خاله سعیده
31 شهریور 91 22:32
فدایییییییییییی بنیتا با مامان نازشششششششششششش برم که دلم واسشون تنگیده


خدا نکنه عشقم بوسسسسس