بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

شش ماهگی بنیتا گلی

1391/8/29 18:07
نویسنده : مامان بهاره
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

دیروز 5ماهت تمام شد و رفتی تو شیش ماه گلکم

بردیمت دکتر برای چکاب ماهانت

وزنت شده هشت وچهارصد و خدارو شکر همه چی خوب بود فقط یه کوچولو سرماخوردگی خفیف داری که

دکترت برات شربت داده هر هشت ساعت میخوری ماهکم

الانم لالا کردی قربونت برم مثل فرشته ها خوابیدی

دیروز متوجه حرکات جدیدی ازت شدم

مثلا دیروز که بابایی از سرکار اومد از بغل من پریدی تو بغل بابایی

و یا وقتی که بابایی تو اطاق بود و من تو رو بردم طرف سالن زدی زیر گریه تا بردم پیش بابایی خندیدی و

دستای قشنگتو باز کردی بری تو بغل بابایی

ودوباره تا از اطاق دورت کردم دوباره گریههههههههههههههه تا رفتیم پیش بابایی دوباره خنده

قربون مهربونیات ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی آوینا
30 آبان 91 14:35
6 ماهگیت مبارک بنیتا خانوم گل گلی
امان از دست شما بچه هاکه اینقدر بامزه اید و خوب بلدید خودتونو تو دل همه جا کنید مخصوصا"تو دل بابایی ها
خوب بالاخره دخملید دیگه


ممنونم عزیزم واقعا دخملیا بلدن خودشو تودل جا کنند


نیلوفر
30 آبان 91 19:01
سلام
جوجو 6 ماهگیتم مبارک باشه،چقده روزا زود میگذره ها،عزیزم چرا سرما خوردی آخه،خیلی مراقب خودتون باشید
بوس بوسی



سلام گلم ممنونم دوستم بوسسسسسس
فاطمه
11 تیر 92 16:44
چه وبلاگ خوبی به من یه سری بزنیداگه باتبادل لینک موافقین یه خبری بدین بلینکیم



ممنونم عزیزم بله حتما خیلی هم خوشحال میشم