بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

بنیتا گلی هفت ماهه

1391/11/4 13:22
نویسنده : مامان بهاره
3,104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل قشنگم

دختر نازم روزها میگذرند و بزرگ و بزرگ تر میشی دیروز که بهت نگاه میکردم متوجه شدم که چقدر از همیشه

بزرگتر و عاقل تر شدی مامانیییییییییییییی فدات

قربونت برم که هر چی بزرگتر میشی من و بابایی بیشتر از وجود قشنگت لذت میبریم

وقتی مشغول بازی با اسباب بازیهاتی نمیدووووونی چقدر دلمون ضعف میره دوست داریم زمان متوقف شه

همه غم غصه ها فراموش میشه با وجود فرشته ای مثل تو توی خونمون ماچ

وقتی تو روروئکت میزاریمت بقدری ذوق میکنی و باهاش اهنگ میزنی میپری بالا پایین که داییت بهت میگه

دی جی بنیتا فکر کن

نفسم تازگیا دوست داری دمر بخوابی گهوارتم برات تنگ شده و نمیتونی توش بچرخی و نصف شب

گریه میکنی تو خواب تا میزارمت رو خت خودمون تا صبح صد بار دمر میشی به رو میشی دخملللللل

آخههههه چقدررررر خخخخخخخخ چند شب پیش انقدر تو خواب بازیگوشی کردی که چند بار داشتم از

میافتادم رو زمین

از این رو قراره امروز تختتو ببریم تو اطاق خودمون راستشو بخوای دلم نمیاد به این زودی اطاقتو جدا کنم

آخهههه چیکار کنم خیلی ملوسی تا صبح همش باید بیدار شم نگاهت کنم

بنیتا جونی دیگه تو این ماهت غذا خورم شدی قربونتتتتت برم بقدری با مزه غذا میخوری عاشق سوپت هستی

ولی مامانی از فرنی اضلا خوشت نمیاد چراشو نمیدونم خودت بهتر میدونی موش موشک

سرلاک رو دوست داری

شبها هم برات شیره بادوم درست میکنم که خیلی مقویه به جبران حریره که نمیخوری قربونت برمممم

چند روز پیش خاله نرگس میگفت رفته بودند فست فود و کوثر جونی عاشق فست فوده و با اونا راحت

غذا میخوره منم گفتم یعنییی میشه بنیتای منم با ما غذا بخوره هووووم

آخه مامانی وقتی غذا میخوریم چنان غذا تا بره تو دهنمون غذارو دنبال میکنی دلم کباب میشه

اصلا بهم نمیچسبه خوب دخملم زودی بزرگ شو.....

عسلکم دیروز با بابایی ازت عکس گرفتیم که عکسهاتو میزارم

عکسهای فرشتم در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ساجده
16 دی 91 15:18
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
باران قلنبه
16 دی 91 15:22
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
نیلوفر
16 دی 91 16:21
سلام
بنیتا جونی،خوشگل جونی هفت ماهگیت مبارک باشه خوش تیپ خانوم،وای که دلم میخواد بچلونمت عزیزم
ایشالا که همیشه لبات خندون باشه قشنگم



ممنونم نیلوفر مهربونم خیلی به بنیتا لطف داری بوسسسس
نازگل
16 دی 91 17:23
سلام
نازی ماشاالله
میگم بهاره با بابای بنیتا یه آتلیه بزنین زود کارتون میگیره ها خخخخخخخخخخخ
دیزاین و نورپردازی و زاویه دوربین کاملا حرفه ای!
البته مدلتونم خیلی جیگر و خوش ژستو عروسکه ماچچچچچچچچچچچچچ
ان شاالله عکسای فارغ التحصیلی دانشگاهشو با دستای خوشکلش خودش بزاره تو وبش




قربوووونت برم نازگلم عاشقتم ایشال... فارغ التحصیلی گل پسریت بوسسسس
دنیا جون جونی
16 دی 91 18:16
وووووووووووووویییی..خاله فدای خنده هاتتتتت..عسلممممممممم..ماشالله ..دخمل ناز خاله روز به روز ماه تر میشه


قربونت برمممم دنی مهربونم ایشاال... عکسهای قندعسلیو بزارم تو وب بنیتاماچ
ننه
16 دی 91 21:30
واییییییی هیلا اون همون ناناز خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بخورمششششششششششششششششششششششش دستاشو پاهاشوووووووووووو فداشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش


قلبوووووووووووووووووووووووووووووووووونت ماچ
خاله نرگس
17 دی 91 11:33
قربونت بشم عسل خالههههههههههههههههه


اخه تو چرا انقدر ملوسیییییییییییییییییییییییییی




ماچچچچچچ برای خودتوکوثرجیگملییییی

زهره مامی ژوان
21 دی 91 9:58
نااازی نااااازی چه بنیتای ناناااازی، عاشق عکسهاش شدم. مخصوصا اون اخری که پاهاشو بلند کرده، هفت ماهگیش هم مبارک باشه، دخترهامون تقریبا هم سن هستن، ژوان من هم چند روزه که هفت ماهه شده،
بوووووس برای بنیتا و مامان خوش سلیقه اش...



ممنونم زهره جونمممممم بوس برای شما دوست مهربونم و ژوان خوشگلتون
مرجان
24 دی 91 20:20
الهی خاله فدای این فندقش بشهههههه عین مامانت نازو ملوسیییییی


فدایییییییی تو مرجانمممممممم بوس
نازگل
25 دی 91 17:48
ما بازم عکس میخوایم یالله .....یالله یالله یالله
ما عکس خوشمزه میخوایم یالله..... یالله یالله یالله




قربونت برمممممم نازگلم چشم دوستمممممم
سارا مان رزا
25 دی 91 20:07
سلام خانومی ماشاللا دختر خوشگلی داری خدا برات نگهش داره. ایشاللا سه تایی سالم و شاد سالیان سال زندگی کنین.
با اجازه آرشیو وبلاگتو خوندم . از کلوپ پیدات کردم. فکر کنم همشهری باشیم.


سلاممممم دوستم ممنونم لطف داری گلم
بلهههه همشهری هستیم بوسسسس
عاطى مامان حسين
7 بهمن 91 3:25
واي ماماني جونننن
چه دخمل نازي داري ماشاالله
منم پسرم ٣ تير اومد بغلم
كاش شما هم ميومدي تو تايپيك تير ماهيها
اونجا خردادي هم داريم
كلي از بودنتون شاد ميشديم
دخمليتو ببوس


ممنونم دوست خوبم خدای مهربون گل پسریتونو حفظ کنه میام حتما دوستم ممنون که سر زدی
مامان بنیتا
7 بهمن 91 20:26
سلام بنیتا کوچولوی ناز..خیلی خوردنی هستی ها عزیزممممم
مامانی اسم دخمل منم بنیتا ست اگه دوست داشتی به وبلاگ ماهم سر بزن خوشحال می شم باهم دوست بشیم..


ای جونمممم عزیزم خدا حفظ کنه بنیتا گلی شمارو حتما دوستم باعث افتخارمه
مامانی آوینا
12 بهمن 91 0:39
ای جانم .......جیگر توپولی
خیلی خوشتیپیا خاله ای
مامانی اسفند دود کن واسه این گل دخملی شیرین
پیش ما هم بیاید


ممنون عزیـــــــزم بوس
سحر
13 بهمن 91 19:34
ماشالا چقدر کپلیه....




خاله سعیده
21 بهمن 91 14:18
وای عزیزمممممممممممممممم بهاره این همون بنیتا کوچولوی بود چقد خوردنی دلم ضعف رفت ماچش کم ایشالله عروسیشو ببینم
خدا تو وایده رو واسش نگه داره الهی همیشه شاد باشین روزگار به مرادتون باشه دوست خوشگلم

قربونت برم عشقم ماهییییییییییی

مهسا(مامان هستی)
17 فروردین 92 17:49
اییییییییییییییییی جوووووونم ماشالاااا به این دخمل ناااااااااز چه تپلیه مپیله ادم دلش میخواد گازش بگیره


عسییییییییییسم
مهسا(مامان هستی)
17 فروردین 92 18:24
عزیزم من عااشق دخملت شدم با اجازه لینکتون میکنم تو وبلاگ دخترم


ممنون دوستم باعث افتخارمه
مامان رادین
2 اردیبهشت 92 14:38
ای جان خیلی ناز.


ممنون بوس