بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

16 و 17ماهگی بنیتا گلی

1392/8/20 16:19
نویسنده : مامان بهاره
2,634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنازی گلم

وایییییی الان کارد بزنی خونم در نمیاد کلی نوشتم و همش پرید 

عزیز دل مامانی الان 16 ماهته و شیرین کاری هات بیشتر یعنی الان میخوام بچولمت (بخولمت)

الان دیگه میتونی کاملا منظورتو برسونی بعضی کلماتم میگی

بابا=بابا

بابا جون=بابا دون

بابا بزرگ=بابا بدوگ

مامان جون=مامادون

مامان=مامایو یا مامانی

بده=بده

بیا=بیا

آب=آب

دوغ=دوغ

نوشیدنیها=ابا

غذا=دذا

نی نی=نینا یا نونو یا نی نی

بای بای=بای بای

دایی= دایی یا دایدا

علی=علی

و.........

وقتی میگیم گاو چی میگه میگی ماووووو ماووووووووو

پیشی چی میگه میوووووووو میوووووووو

هاپو چی میگه هاپپپپپپپپپپپ هاپپپپپپپپپپپپپ

وقتی گوشی تلفنو دستت میگیری راه میریو حرف میزنی اینو از بابا به ارث بردی

و اینکه بطور کاملا مسلط از دیوار راست بالا میری خخخخخخخخخ

 

 

 بنیتا با مامان جونش

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

نیلوفر
21 آبان 92 17:13
سلام بازم هزار هزار ماشالا تو این چند وقته خانوم خوشگله چقده تغییر کرده،مامانی چطوری از دلتون اومد مارو از دیدن روی ماه بنیتا جونی بی نصیب بذارید عزیزم ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم دوست خوبمممم ببخشید چند وقته سر شلوغ بود
مامان برفین
1 دی 92 14:53
سلام عزیز خاله قربونت برم ماه بودی ماه تر شدی اون موهای خوشگلت بلند شده نذاری مامانی کوتاشون کنه ها ممنون خانومی
فاطمه
19 بهمن 92 1:04
سلام عزیزم ماشالا چقدبزرگ شده بنیتاجووووون خداحفظش کنه من فاطمم از اردبیل سلام فاطمه جون خيلي خيلي ممنونم عزيزم خيلي دلم براتون تنگ شده
مجله اینترنتی ژاو
27 بهمن 92 13:41
با سلام دوست عزیزمن سارا هستم. مطالب خانوادگی قشنگی نوشتی واقعا خسته نباشی.خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنی تا همیشه تو پیوندای هم باشیم .جای یه هدر قشنگ از دختر قشنگت هم تو وبلاگت خالیه.برای سازماندهی وبلاگت میتونی تماس بگیری.نمونه کار همون وبلاگ خودمون هست
مامان
8 اسفند 92 22:45
سلام مامان بهاره یه سوال؟اگه دوست داشتی جواب بده.شما که انقدر دختر دوست داشتی اگه نی نیت پسرم بود خدارو شکر می کردی و انقدرقربون صدقه اش می رفتی؟ سلام عزیزم ممنونم که به وب دخملی من سر زدی بله دوستم اگر پسرم بود همین قدر عاشقش بودم و خدارو شکر میکردم علت اصلی که دختر خیلی دوست دارم اینه که خواهر ندارم و همیشه دوست داشتم حداقل یه دخملی داشته باشم تا بتونه برام جای خواهرو پر کنه
فریبا
14 فروردین 93 21:41
خدا بنیتای نازت رو برات حفظ کنه .. عزیزم یه سوال دارم .. شما برای ثبت اسم بنیتا مشکلی نداشتید؟ من هم به امید خدا دخترم اردی بهشت بدنیا میاد و اسم انتخابیمون بنیتا هست اما تو سایت ثبت احوال نمیاد بالا؟ ممنونم فریبای عزیزم ببخشید الان که جواب میدم دیرشده و فرشتتون بدنیا اومده عزیزم ما ثبت احوال پسیان رفتیم و مشکلی نبود