بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

×سومین سونوی ناردونه×

1391/3/11 16:58
نویسنده : مامان بهاره
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  فرشته نازم  مامانیو ببخش اگر نتونستم تو این مدت بیام  وبتو آپ کنم آخه سر مامانی  یه کوچولو شلوغ  بود معذرت  معذرت niniweblog.com

بگم  برای  نی نی طلا که  هفته پیش  در تاریخ٦/١١/١٣٩٠رفتیم با بابایی  سونو گرافی

برا ی  تعین جنسیتت  وقتی تو انتظار بودیم برای نوبت  یه خانوم و آقایی  اومده بودند که

جنسیت نی نی شون دخملی  بود و من تو دلم گفتم خوش بحالشون خدایا یعنی میشه آقای دکتر

به منم بگه نی نی دخملهخیال باطل

و از ته دل دعا کردم  که بگه  نی نی دخمل طلاس آخه  مامانی همیشه آرزو داشتم یه 

دخملی داشته باشم

و وقتی رفتیم داخل و آقای  دکتر(دبیـــری) سونوگرافی رو انجام دادن گفتن  نی نی یه 

دختر خانومه  من با تعجب  پرسیدم دختر!niniweblog.com

آقای دکتر گفتند بله  یه دخترخانومه  من دیگه نتونستم جلوی اشکامو بگیرم  واقعا گریه

خوشحالی بود زیباترین  هدیه زندگیمو از خدای مهربون گرفتم  وقتی از سونو اومدیم بیرون تو ماشین فقط جیغ میزدمو گریه میکردمو خدارو شکر میکردم niniweblog.com

واقعا خدایا ممنونتم  برای زیباییهایی که تو زندگیم به من دادی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سعیده
18 بهمن 90 14:38
قربونت برم خاله جونی کی عکساتو ببینم


هزارتا بوس خاله خوشگلم