بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

سالی که مادر شدم

1391/2/28 18:14
نویسنده : مامان بهاره
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

این هفته هفته روز مادر بود

ازت ممنونم که باعث شدی منم مادر بشم

ازت ممنونم که باعث شدی زیباترین حس دنیارو تجربه کنم

ازت ممنونم که اومدی تو زندگیم و اجازه دادی منم لایق اسم مادر بشم

دختر نازم میخوام برات بهترین مادر باشم مثل مادر خودم

میخوام مادری باشم که برای تو علاوه بر مادریک دوست خوب باشم مثل مادر خودم

میخوام برات یک تکیه گاه امن و مطمئن باشم

دخترم تمام زیبایی های دنیا رو در وجود تو میبینم و برای تو میخواهم

و همینطور میخوام از بابایی تشکر کنم که همیشه و همه جا برای من بهترین بوده

یک تگیه گاه امن

یک همسر وفادار

یک همسر دلسوز

همیشه میبینم که با چه عشقی برای بهتر شدن زندگیمون تلاش میکنه

واقعا از خدای مهربون برای داشتن تو و بابایی ممنونم

اینم کیکی که بابایی برام روز مادر گرفت هنوز هدیه روز زن رو ازش نگرفتم امروز

میریم میخریمقلب

 

 

زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از مادر شدن تبدیل به فرشته میشوند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه حسنا
28 اردیبهشت 91 19:06
سلام. خدا به گل دختر شما سلامتی و شادی همیشگی عنایت کنه، إن شاء الله.


ممنونم دوست خوبم
امیر
29 اردیبهشت 91 0:03
آیا به آینده فرزندانتان فکر کرده اید؟ آیا برای دوران بازنشستگی فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ برای آینده فرزندانتان چه پس اندازی در نظر گرفته اید؟ آیا میدانید با پس انداز روزی 1000 تومان برای فرزندانتان میشود سرمایه 200 میلیونی برای دوران بازنشستگی شان بدست آورد؟ همین امروز باید به فکر آینده فرزند دلبندتان باشید. بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد بهترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری برای فرزند دلبندتان جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 02156341057 09123197174 09358500640 امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد حضور مشاور و تنظیم قرارداد در محل شما امروز گذشته فردای شماست هم اکنون به فکر آینده خود و فرزندانتان باشید www.bimepasargad.mihanblog.com
خاله جون
4 خرداد 91 0:26
اغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد. التماس دعا
مریم
6 خرداد 91 12:32
سلام
بابت نینی کوچولوتون تبریک میگم بهاره جوون
من دختره دخترخاله ی مادرتون هستم
خواهره هانیه و هدی


سلاممم عزیزم مرسی قربونت برم خیلی خوشحالم کردی به همه سلام برسونم گلم بوسسسس