بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

پنج روز تا دیدنت

1391/5/3 23:28
نویسنده : مامان بهاره
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو

دختر قشنگم دیگه چیزی به پایان این انتظار شیرین باقی نمونده فقط فقط پنج روز تا دیدن روی ماهت باقی مونده

شکر خدای مهربون

از تو و خدای مهربونم ممنونم که دوره بارداری زیبایی داشتم

غصه میخوردم که چرا شکمم بزرگ نمیشهنگران

امااااااااا دیشب در یک حرکت غیر مترقبه خانومی طلا تو شکم مامانیت چرخیدی و در همون لحظه شکمم بزرگتر از

همیشه شدقلب

و دیشب موقع خواب احساس میکردم که از همه شبها سنگینترممژه

دختر قشنگم میدونم که گذاشتی فقط  هفته اخر سنگین باشم و اذیت نشم

 قربون دخترم برم که از همین الان هوای مامانتو داریماچ

به امید روزی که بیایی و منم همش بچلونمت آخه عاشقتمزبان

خداوندا

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم...

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امیر
23 خرداد 91 15:21
مامان و بابای بنیتا خانم سلام واسه آینده بنیتا چیکار کردید؟ واسش کجا سرمایه گذاری کردید؟ چه پس اندازی و واسش در نظر گرفتید؟ واسه جور کردن جهیزیه و هزینه دانشگاهش چه فکری کردید؟ از همین امروز به فکر آیندش باشید. www.bimepasargad.mihanblog.com
مامان بنیتا
23 خرداد 91 16:51
سلام
ایشالا نی نی تون صحیح وسالم بدنیا بیاد بنیتای من 6 ماهشه خوشحال میشم با هم اشنا شیم


سلام عزیزم ممنونم گلم
حتما خیلی خوشحال میشم بوس
الناز
23 خرداد 91 22:31
وای دوستم احساست اونقدر قشنگه و قابل لمسه که منم دارم حسش میکنم..............عاشقتم مامان مهربون.......تو هم مثله من دچار شدی............دچار بنیتای عزیزم...........خیلی لذت داره خیلی مبارک خودت و همسرت باشه


یه دنیا عاشقتم بوسسسسسس......
لیلی
6 تیر 91 11:29
سلام عزیز دلم
الان که نوشته های شما را خوندم با این که در محیط کار بودم اشک در چشمانم حلقه زد.
دوستت دارم خیلی احساسات من را به وجد آورد تو رو خدا عکس نی نیت رو بذار تا ببینم چه فرشته ای به دنیا آوردی .
من هم 4 ماهم هست و عاشق بچم هستم ثانیه شماری می کنم تا تکون بخوره.


ایییییی جونم عزیزمی
انشاال... فرشته کوچولوت به سلامتی میاد تو بغل مامان مهربونش زیر سایه مامان و باباش به خوشی و سلامتی زندگی می کنه