بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

پایان انتظارشیرین

1391/7/2 19:01
نویسنده : مامان بهاره
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه قشنگم

امشب آخرین شب این انتظارشیرینه دختر قشنگم فردا میتونم روی ماهتو ببینم

خدایااااااااااا ممنونتم

احساس خیلی خیلی زیبایی دارم که تا بحال در تمام عمرم نداشتم

دختر قشنگم الان که دارم مینویسم قلبم پر از عشق برای توست پر از آرزوهای قشنگ برای تو گل قشنگم

عزیزم از خدای مهربون ممنونم که تو فرشته کوچولوی نازو به من و بابایی هدیه کرده

دختر نازم از روز اولی که فهمیدم اومدی تو زندگیمونو مرور میکنم تا الان که فردا قراره بیایی تو بغلمون ای

همه وجودم

روزی که فهمیدم مامان شدم

روزی که اولین سونو گرافی رفتم و اولین تصویرتو دیدم که احساساتم چنان بر انگیخته شده بود که فقط

اشک میریختم از خوشحالی

روزی که جنسیتتو فهمیدم و اشک خوشحالی واقعی رو تجربه کردم و واقعا از صدها خنده با شکوه تر و

قشنگ تره

روزایی که برات میرفتیم خرید و وسایلتو و لباسهاتو با عشق و خوشحالی میخردیم

روزهای سخت بارداری امااااا شیرین

تکونهای قشنگت که لذت بارداری رو برام صدها برابر شیرین میکرد

گاهی جمع میشدی یک طرف دل مامانی

گاهی دستتو یا پاتو تکون میدادی و از روی شکمم میتونستم کاملا ببینم

گاهی تو دلم مثل یه سنگ قدرتمند میشدی

گاهی پاتو میزاشتی و فشار میدادی

  اما دختر ملوسم اصلا اهل لگد زدن نبودی به قول بابایی که میگه دخترم با ملاحظس

واقعا هم حرفش درسته

منو بابایی از خدای مهربون برای تو فرشته آسمونی سلامتی میخواییم

 

انشاال... که همیشه سالم و ناز و خواستنی باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازگل مامی نقل
27 خرداد 91 22:30


عشقم مبارکه مامان گلی خدا واستون حفظش کنه
قدمش خیر و مبارکککککککککککککککککککککککککککک
ان شاالله بسلامتی


قربونت برمممممممم مرسی عزیزم بوس....
نگین مامان رادین
27 خرداد 91 23:36
تبریک میگم ایشاالله به سلامتی بیاد بغلتون و با نگاهش شادیتون رو صد چندان کنه منتظر خبرهای خوب و عکسهای فرشته کمچولوتون هستیم.


ممنونم دوست خوبم
سمیرا
28 خرداد 91 14:41
ایشالله که به سلامتی بیاد تو بغلت و همیشه شاد و خوشحال باشین بدو مامانی بیا عکسای دخملمون و بزار ببینیمش این خانوم خوشگلرو
راستی خاله آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد . هورااااااااااااااااااااااا


سلاااام عسیسم مرسی قربونت برم الان دخملیم پیشمه
هورااااا قلبون آنیسا خوشمله برم تبریک عسیسم از طرف من ببوسش هوارتا
مامان آراد(خاطره)
7 تیر 91 1:02
سلام...تبریک میگم...
ایشالا که با قدمش رئنق و برکت بیاره براتون...قدمش مبارک باشه...
چیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم









ممنونم دوست خوبم