بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

*بهترین اتفاق زندگیمون*

1390/8/16 15:38
نویسنده : مامان بهاره
802 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی بقدری ذوق زده شدم که یادم رفت عکس جواب آزمایشمو بزارم مامانی این آزمایشی هستش که فهمیدم یه فرشته ناز تو دلمه خیلی خوشحال شدم بقدری قلبم تند میزد و خوشحال بودم که قابل وصف نیست

 

مامانی همون روزی که جواب آزمایشو بابایی رفت گرفت واسه من این گل قشنگو گرفت و گفت این گل تویی و اون مروارید وسطش نی نی مونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بیتا
16 آبان 90 16:03
سلام
عیدتون مبارکراستی مادر شدنت هم مبارک


سلام دوست عزیزم ممنونم
عیدشماهم مبارک
الهه
17 آبان 90 20:12
عزیزم ایشالا که همیشه این وبلاگ پر از خبرای خوب و سلامتی تو و شاتوتت باشه


یک دنیا ممنونم مهربونم
مامان بیتا
18 آبان 90 1:23
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مرجان
18 آبان 90 20:43
جانممممم خاله الهی قربون مرواریدش بره الهی.هیلا دلم اب شد فندقتو زودتر میخوامن ببینم خب درک کن منم خاله ام اخه.
مراقب خودت باش هیلا جونی بیشتر هم مراقب فندق خاله باش.ماچ گنده برای هر دوتا تون.


الهی قلبون خاله های نازفندقم بشم که اینقدرمهربونید
بوسسسسسسسسسسسسس