بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

بدون عنوان

1391/8/8 23:40
نویسنده : مامان بهاره
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم گل قشنگم فرشته مهربونم

بنیتای نازم سال پیش دقیقا تو همین روز 8 آبان جواب آزمایشمو گرفتم و فهمیدم که تو فرشته نازم تو دلمی

عزیز مامان الان یک سال گذشته و تو تو بغلمی یادمه یک روز قبلش که خونه خاله نرگس رفته بودم

و با تست خانگی فهمیده بودم باردارم از در که وارد شدم خاله نرگس بغلم کردم و هر دو باهم از خوشحالی

و ذوق گریه میکردیم اون روز حسابی خاله نرگس هوامو داشت و بهم میرسید و فرداش که مصادف با امروزه

یکی از زیباترین و شیرین ترین روزهای عمرم بود

خیلی خوشحالم که خدای مهربون یکی از قشنگترین گلهاشو به ما هدیه کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
9 آبان 91 22:01
سلام
عزیزم چه خاطره خوبی،ایشالا که گل دختری همیشه تنش سالم باشه و لباش خندون و در کنار هم خاطرات خوب و خوشی ثبت کنید



ممنونم گلممم بوسسس
سمیرا
10 آبان 91 17:10
عزیزمممممممممم چه حس خوبیه این مادرانه ها


عزییییییییزم
خاله سعیده
10 آبان 91 19:43
مامازی بنیتا خیلی عاشقتمممممممممممممممممممم
منو فراموش نکنی جیگرررررررررر


من بیشترررررررررررر بوسسسسس
خاله سعیده
14 آبان 91 22:09



خخخخخخخخخخخ