بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

*رویای کودکی*

1390/8/25 19:30
نویسنده : مامان بهاره
2,016 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز که به تو فکر میکردم خود بخود رفتم به دوران کودکی خودم همینجوری مرور کردم

 

من بزرگ شده ام آنقدر که دلم سادگی کودکی هایم را میخواهد...

کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود

             بادبادک میساختیم

نمیترسیدیم باد نباشد...

دلبسته به سکه های قلک بودیم

دنبال بهانه های کوچک بودیم رویای بزرگترشدن خوب نبود ای کاش تمام عمر...کودک بودیم   

 

 کاش بودم کودکی درخواب ناز...

غرق رویا...

ازحقیقت بی نیاز...

کاش...

کاش بودم کودکی در خواب ناز...                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
25 آبان 90 19:41
نی نی مهربون امیدوارم تو هم مثل مامانی خوش قلب و مهربون باشی چونکه من مامانی رو خیلی دوست دارمش

ممنونم بابایی خیلی خوشحالم که همچین بابای ماهی دارم بابایی تو بهترینی
دوردونه
25 آبان 90 19:47
اینا همه مال بابایی مهربونم
مامان یاس
25 آبان 90 20:01
سلام
ایام همیشه بر شما خوش باشه خیلی خوشحالم که باز به شما سرزدم با داستان های زیبا و مطالب جدید منتظر شما هستم نظرفراموشتون نشه اگه عیدی نگرفتید بیایین عیدیتون هم بگیرین


خیلی ممنون

مرجان
26 آبان 90 12:05
سلامم
فندق کجایی بیا خاله اومده .
هیلا جونممم خیلی لذت بردم وای چه با حال بید.
دوستون دارم هوارتاااااااااا.

بوس واسه تو مهربونم