بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

*دومیــــن سونوی ناردونه*

1390/10/12 20:23
نویسنده : مامان بهاره
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم به لطف خدای مهربون اون دوهفته استراحت تموم شد ولی من یک هفته دیگرو هم صبر کردم و بعد با مامان جون رفتیم سونو که به بابایی گفتم ما تو سونو گرافی هستیم و خودشو با سرعت برق رسوند تا بیاد فرشته کوچولوشو ببینه و نوبتمون رسید و رفتیم تو اطاق من همش ذکر میگفتم و سلامتی تو رو از خدای مهربون میخواستم

و وقتی تصویرتو تو مانیتور میدیدم اون شوق و احساس زیبا تو وجودم صد برابر شد

دستهای کوچولوتو تکون میدادی و همینطور پاهای نازتو ایندفعه قدت شده بود7.4 سانت بزرگتر شدیو تصویرت واضح تر و خواستنی تر الهی قربونت برم آقای دکتر همش میگفت ماشاال...

شکر خدای مهربون ایندفعه هیچ مشکلی نبود و همه چی عالی بود

اینم گزارش پزشک

درسونوگرافی به عمل آمده حاملگی واحد داخل رحمی دیده شد

فعالیت قلب جنین و ارگانهای آبدومینال طبیعی می باشند

در حال حاضر یافته ای مبنی بر ناهنجاری در سیستم گوارشی_ کلیوی_ اعصاب مرکزی و ستون فقرات و اندام ها در حد حساسیت سونو گرافی مشاهده نشد

حجم مایع آمنیوتیک متناسب با سن حاملگی است

ضربان قلب کوچولوت 146   قلبو سنت 13 هفته و 4 روز  ماچ

وقدت هم 7.4 سانت بغل                                                                                                                                                                    

آسمان وقف نگاهت گل من*** مانده ام چشم به راهت گل من

هر کجــــــا هستی و باشی گویم که خدا پشت و پناهت گل من         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز
20 دی 90 23:11
الهی من فدای اون قدت بشم.........دارم فکر میکنم چقدر نینی خوشبختی هستی که مادر خوبی مثله بهار و پدر خوبی مثله اقا بهرام داری خدا تو رو به اونا ببخشه........بوسسسسسسسسس


الهیییی قلبونت برم الی مهربونم و من چقدر خوشبختم دوستایی مثل شما دارم بوسسسسسس

مرجان
24 دی 90 22:20
سلاممم
الهی خاله قربون فندق 7 سنتیش برههه.دلم برای تو مامانت یه اوچولو شدههه.ماچ گنده واسه دوتاتون


هوارتا بوس واسه خودتو غزل جیگرطلا
مامان بیتا
5 بهمن 90 9:41
دوستان عزیز سلام به اطلاع شهروندان تهرانی میرسانم تاریخ ومحل برگزاری نمایشگاه های کودک و سرگرمی به شرح زیر است: 1. نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر 2. نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 ساعات بازديد : 10 الی20 3. نخستین نمایشگاه تخصصی برترین محصولات کودک، نوزاد و نوجوان محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های تخصصی برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد - بازار مبل شماره 3 زمان: 14 لغایت21 بهمن ماه سال 1390 ساعات بازديد : 10 الی20 جت رو......................................هدیه خلاقیت
سعیده
8 بهمن 90 22:32
فدای تو خالهههههههههههههههههههههههه


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس