بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

بنیتــــــا* دختــری از بهشت

*اولین سونوی ناردونم*

1390/10/11 13:07
نویسنده : مامان بهاره
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته قشنگم مامانیو ببخش اگه طول کشید وبتو آپ کنم اخه تو این مدت نتم قطع بود خجالت

بگم واسه دوردونه قشنگم که تو هفته 9 رفتیم سونو و برای اولین بار فرشته قشنگمونو دیدیم منو بابایی با مامان جون سه تایی رفتیم سونوگرافی(دکترمنوچهردبیری_پونک) و اونجا شماقندعسلمونو دیدیم که تو دلمی و صدای قلبتم منظم بود  فقط اشک میریختم و دلم ضعف میرفت برات میتونم بگم یکی از بهترین و شیرین ترین لحظات زندگیم بود و همچنین بابایی که از مانیتور فیلم میگرفت و بعدش هر روز فیلمشو نگاه میکردیم تو اون روز یه لبخندی از بابایی دیدم که تو تمام زندگی مشترکمون همچین لبخندیو ندیده بودم وهمینطور یه برق خاصی تو چشمای منو بابایی بود  قلب

وقتی دیدمت یه حس خیلی قشنگ مثل اینکه تو وجودم آرامش داری و تکیه کردی به من سراسر وجودمو فرا گرفتمژه

بابایی همش از قدت تعریف میکرد 4 سانت بودیماچ

آقای دکتر گفت که دور کیست یه لخته خون کوچولو دیده که با استراحت دوهفته ای رفع میشه خیلی ترسیده بودم نه بخاطر خودم بخاطرتو عسلم که خدای نکرده مشکلی برات پیش نیاد  

برایــــــت از طلا تختی*** مسیری روبه خوشبختی*** برایـــــت عمر نوحی را*** وقارهمچو کوهی را***

برایــــــت صبر ایوبی*** حیاتی مملو از خوبی***

برایــــــت شاد بودن را*** فقط آزادبودن را*** رفاقت را صداقت را محبت را دعا کردیم***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رامیلا
11 دی 90 12:37
انشاءا... که سلامت باشید و یه نی نی کوچولوی توپول مپلی خوشگل گیرتون بیاد و البته سالم .


ممنون از لطفت دوست خوبم
حسین کوچولو
28 دی 90 13:46
خاله حالت خوبه من خیلی دوست دارم


قلبونت برم منم خیلی خیل دوستت دارم بوس از نوع گندش